środa, 14 grudnia 2011

'Marzenia, nawet utopijne, mobilizują do realizacji pragnień' aahaa ...

Boshe ... załamałam się dzisiaj . ;c
Nie wiem kto i co o tym decyduje, ale moja kochana szkoła, dopiero dziś pisała próbny egzamin gimnazjalny. Chciałam się dziś wyspać, jednak moi rodzice oczywiście doszli do wniozku, że pójdę zaprowadzidz do szkoły Tyśkę. -,- Tak więc mimo tego, że miałam na 9, musiałam wstać o 7 . -,- Jako, że nie chciało mi się potem wracać do domu, to wstąpiłamdo Ciszki i chwała mi za to, bo dzięki temu powtórzyłam akurat to co było na egzaminie z WOS-u xd
Egzamin pisać zaczęliśmy o 9. Ja, jako dyslektyk wraz z bliźniakami i 11 innych uczniów pisałam w czytelni. Jako pierwszy dostaliśmy arkusz historii i wiedzy o społeczeństwie. Pytania były cholernie banalne i wszystko było w podstawie programowej, niestety ... ja nie umiałam nic xd Tu składam specjalne podziękowania w ręce mojej nauczycielki Historii, dziękuje, że nie znałam odpowiedzi na tak proste pytania . ^^
Jako 'upośledzeni' (xd) mieliśmy o 15 minut więcej, jednak każdy (łącznie ze mną) oddał po 20 minutach . ;d
Okazało się, że połowa 'zdrowych' również skończyła, więc rozpoczęła się gorąca dyskusja o tym co kto zaznaczył, na dzień dobry, dowiedziałam się, że dwa pierwsze zadania mam źle xd
Po krótkiej przerwie i posileniu się rogalikiem, poszliśmy pisać polski. I tu dziękue wszystkim skretyniałym durniom którzy wymyślają tematy rozprawki, które uniemożliwiają nam samodzielne myślenie: 'Uzasadnij iż stwierdzenie "Marzenia, nawet utopijne, mobilizują do realizacji pragnień" jest prawdziwe' A co jak ja kurwa sądze, że to fałsz ? Jeszcze w dodatku trza się było powołać na przykłady z historii i literatury . -,- I tu brawa dla Machlarza który opisał Messi'ego i Inieste xd
Po egzaminach wprosiłam się grzecznie na dodatkową matmę, która wyjątkowo zamiast 1,5h trwała 2,5h xd Ale przyznam, że podobało mi się, przerobiliśmy zadania na egzamin i jakoś kompletnie przestałam bać się jutrzejszej matmy. Przeraża mnie za to część przyrodnicza i nawet moje dzisiejsze wkuwanie tego stresu nie zmniejszy, Amen.
Dobra, standardowo idę spać by się wyspać, życzcie mi powodzenia . ^^

A tak wgl, to zgłaszam protest, mój chomik się tak nie daje . ;c

5 komentarzy:

  1. Żal!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki paszczak wychodzę z tej strony!

    OdpowiedzUsuń
  3. urzekająca historia...

    OdpowiedzUsuń
  4. jjjezzuuss, jak można zaśmiecać internet czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  5. A ty to niby nie zaśmiecasz ? Ogarnij się człowieku , ona opowiada swój dzień i jak pisała testy , a ty masz jakiś problem -,- nie chcesz nie czytaj i tyle ! Coraz więcej anonimowych hejtuje , bo wtedy go "nie widać" robi to z "ukrycia" a twoje myślenie ? chyba się wyłączyło.

    OdpowiedzUsuń